Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Agencja Reklamowa

Logotyp MediaSupport

Misja / Cele / Idea



Agencja MediaSupport powstała w 2008r. Tworzą ją osoby działające na rynku reklamy od końca XX wieku, realizujące projekty własne oraz swoich partnerów, zbierające doświadczenie i ciągle rozwijając swoje umiejętności. Jako niezależna agencja full serwisowa, stosując proste i sprawdzone rozwiązania, a także będąc otwartym na nowoczesne i nieszablonowe działania, osiągamy cele wyznaczane przez naszych Klientów. Ku zadowoleniu efekty naszej pracy skutkują długotrwałymi relacjami, a co szczególnie ważne, coraz częściej obejmują różne płaszczyzny współpracy, dopingując nas do cięższej pracy oraz nieustannego rozwoju.​
Dlatego też, z początkiem roku 2012, zaczynamy pozycjonować się, jako Agencja Marketingu Zintegrowanego. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom, wraz z naszymi Partnerami, poszerzyliśmy zakres usług, mogąc od tej pory realizować prawie wszystkie cele biznesowe naszych Klientów – od planowania i strategii, poprzez kreacje, do realizacji i produkcji. W MediaSupport, jesteśmy otwarci na potrzeby i ukierunkowani na efekty, łączymy oryginalne pomysły, praktyczne i nowatorskie rozwiązania, trzymamy się ściśle zamierzonych strategii oraz deadline’ów, realizując projekty i biznesy zapewniające Klientom zwrot z inwestycji.​
W zależności od potrzeb i produktów, z pasją i zaangażowaniem tworzymy nowe platformy komunikacji, łącząc odpowiednie narzędzia marketingowe w integralną całość. ​ Co bardzo ważne, oprócz inwestowania w pracowników, ich kwalifikacje i kompetencje, rozbudowujemy także nasze zaplecze produkcyjne. Dzięki temu nasza oferta w stosunku cena/jakość jest bardzo atrakcyjna, czego mogą być Państwo świadkiem, stając się jednym z naszych wielu zadowolonych Klientów.
BO KLIENT JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY!MediaSupport


SCHEMAT WSPÓŁPRACY 

KLIENT – AGENCJA


Schemat-wspolpracy


1. Klient - Agencja - Klient
Jeśli na nas trafiłeś, to już wiesz, że jesteśmy solidnym partnerem w biznesie, albo chcesz się przekonać, że warto z nami współpracować. I jeden i drugi powód mobilizuje nas do indywidualnego podejścia i realizacji na najwyższym poziomie.
2. Brief - od czego zacząć?
Na samym początku określamy potrzeby Klienta. Pomaga w tym zapoznanie się z profilem firmy, określenie grupy docelowej, poznanie konkurencji, zbadanie sytuacji na rynku.
3. Opracowanie strategii i dobór kanałów komunikacji
Przy obraniu określonej strategii działań marketingowych, zawsze priorytetem są potrzeby Klienta. Opracowujemy ją jednak zawsze tak, by w szczególności zaakcentować te aspekty realizowanego projektu, które wyróżnią na tle konkurencji brand, produkt lub usługę naszego Klienta. Do tego dobieramy odpowiednie kanały komunikacji, żeby przekaz dotarł we właściwy sposób do określonej grupy docelowej, a efekt kampanii był jak najlepszy.
4. Decyzja o współpracy i jej warunki
Jest to etap na poziomie którego przedstawiamy szczegółowy kosztorys planowanych działań. Często podparty jest on także przybliżonym harmonogramem działań agencji. Uszczegóławiamy i określamy zakres pracy jaką wykonamy w określonym czasie na danym etapie realizowanego projektu. Na podstawie tych wszystkich informacji, propozycji i wstępnych analiz, Klient decyduje czy rozpoczynamy współpracę, czy raczej jeszcze trzeba coś poprawić w założeniach. Określamy termin rozpoczęcia pracy.
5. Kreacja
Jest to czas kiedy przedstawiamy określone propozycje i linie koncepcyjne projektów. Razem z Klientem ustalamy które z nich są najlepsze i wybieramy te, które najlepiej wykorzystają założony budżet i odzwierciedlają potrzeby.
6. Produkcja
Posiadamy własne zaplecze produkcyjne, dzięki czemu będziemy mogli zaproponować atrakcyjne ceny na realizacje wybranych działań reklamowych. Do tego posiadane długofalowe umowy partnerskie, pozwalają nam na realizację projektów w full serwisowym zakresie. Tutaj pełna oferta produkcyjna.
7. Realizacja planu marketingowego
Na tym etapie działania marketingowe opierają się na dotarciu do jak największej liczby targetowanych odbiorców. Wykorzystujemy do tego wszystkie dostępne kanały, mając jednocześnie na uwadze określony budżet w ramach którego się poruszamy oraz potrzeby i cele założone przy opracowaniu strategii. Przekazy są przystosowane do różnego typu nośników, co w szerokim spektrum realizowanego projektu, tworzy zintegrowany i spójny przekaz.
8. Finalizacja projektu
Zamkniecie budżetu marketingowego. Rozliczenie między Klientem i agencją.




Zakres usług